SofaPappa
SofaPappa
Member

29 posts
Minecraft: SofaPappa
By SofaPappa » over 7 years ago

jeg vil vli mod fordi jeg liker og hjelpe servere og få bort så mange hackere som mulig.det har hvert en god del hackere på kitpvp og nor de tar meg mange ganger så blir jeg så veldig sur at jeg rage så kan du hvere så snill og gi meg mod så slepper jeg og rage hver så snill jeg har hjelpet serveren med og fjerne hacke jeg har hentet minecraftdj mange ganger sån at han banner de som hacker jeg har set flere som hacker ganske mange ganger jeg har ca hvert på kitpvp 4 dager og 7 timer sia det har reseta så kan du hvere så snill og gi meg mod pliss.jeg liker ikke alle di hackerne!.





Partydragen
Partydragen
Owner

534 posts
Minecraft: Partydragen
Partydragen: Partydragen
Discord: partydragen
Minecraft-Community: Partydragen
By Partydragen » over 7 years ago

Man må søke på Staff Applications





Owner of CubedCraft Network
Server Ip: mc.cubedcraft.com
My Website:
 http://partydragen.com/
__Softis__
__Softis__
Member

3 posts
Minecraft: __Softis__
By __Softis__ » over 6 years ago
HEI jeg vil bli mod fordi jeg er god til å passe på andre å litt go i engelsk å jeg følger gott med jeg er god å snakke med andre nor de skriver til mei å jeg kommer til å se om folk skriver iper baner og hacker jeg liker å hjelpe med spawner men er ikke så veldig god til å bygge men litt håper jeg kan få MOD
det hade jeg settet stor pris på hilsen __Softis__




Zed_Infinity
Zed_Infinity
Member

163 posts
Minecraft: Zed_Infinity
Discord: Unknown
By Zed_Infinity » over 6 years ago
THIS THREAD IS 1 YEAR OLD!

LOCKED




<span style="color:#f1c40f"><span style="font-size:26px"><strong><em>#1 XRun Player</em></strong></span></span><br /> <em>1st Place on 7 out of 12 maps.</em><br /> Beat MyNameIs12345 on Sand by 0.001 seconds (skrub).