RedstoneImpulse
RedstoneImpulse
God

27 posts
Minecraft: RedstoneImpulse
Discord: Unknown
By RedstoneImpulse » over 6 years ago
Jeg, Cliowex og SwaggTheoz_YT var på team, etterhvert så begynte han og thea_playzz og begynne å snakke sammen om ett eller annet som jeg ikke vet, så senere ser jeg plutselig i chatten at han leaver og at Is levelen har gått ned, og jeg tok invsee på an og så at han hadde mange lapiz blocker og redstone blocker, håper at dere vil ta tak i saken min og kanskje vurdere ban en stund... 




Zed_Infinity
Zed_Infinity
Member

163 posts
Minecraft: Zed_Infinity
Discord: Unknown
By Zed_Infinity » over 6 years ago

I, Cliowex and SwaggTheoz_YT were on a team, after that he started playing thea_playzz and started talking about something that I do not know, so later I suddenly see the chat that he's laughing and the ice level has gone down and I took Look at him and see that he had many lapiz blocker and redstone blocker, hope you will grab my case and maybe evaluate the ban for a while.


Hallo! Uheldigvis, Personale laget ville ikke kunne påføre en straff mot denne spilleren fordi du ikke har gitt noen bevis. Plus. Bare å ha en lapis og redstone-last ville ikke være en grunn til å dømme en spiller av misbruk eller hacking . Takk for forståelsen. ~ Darky




<span style="color:#f1c40f"><span style="font-size:26px"><strong><em>#1 XRun Player</em></strong></span></span><br /> <em>1st Place on 7 out of 12 maps.</em><br /> Beat MyNameIs12345 on Sand by 0.001 seconds (skrub).
AmazinglyJava
AmazinglyJava
Member

190 posts
Minecraft: AmazinglyJava
Discord: Unknown
By AmazinglyJava » over 6 years ago
Legge til hva Darky sa, er Warzone kjent for å være i trøbbel med kartgenerasjonen. En del av kartet kan ikke genereres riktig som forklarer hvordan spilleren fikk malmen




I'm a developer! Message me if you need help!<br /> <br /> Put "@Partydragen is a noob" in discord!